[Kepviselok] tudományos biztos pályázat

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 7., V, 14:05:24 CEST

Kedves Attila!

Köszönöm a kérdéseket, alább a számozás szerint reagálok rájuk.

1. Az EHÖK leendő tudományos referensével beszéltünk az együttműködésről,
azonban még csak felületesen. Röviden abban állapodtunk meg, hogy míg Áron
az össz ELTE-s (így pl. a szakkollégiumok hatáskörébe tartozó
előadássorozatok) dolgokért, én szigorúan véve a karon zajló folyamatokért
volnék felelős. A később létrehozandó tudomany.elte.hu oldalon
nyílvánvalóan helyet kap minden össz ELTE-s vonatkozású rendezvény is.
Ezen túlmenően az EHÖK tudományos referens és a kari tudományos biztos
munkája inkább csak informálás szintű, törekedve arra, hogy ne legyenek
keresztbe szervezések. Az EHÖK Tudományos Bizottságának munkájában
szívesen vennék részt, bár még nem látom azokat a lehetőségeket amelyekkel
operatív együttműködés lehetséges, mivel eddig a TTK HÖK-nek nem volt
tudományos biztosa.

2. Minden szakterület részéről kaptam ígéretet arra, hogy akár képviselői
akár hallgatói oldalról lesz ember, aki segít a tudományos csoport
működésében. Ami eddig bizonyos, hogy kémia szakterületi oldalról Czigler
Donát, környezettan szakterületi oldalról pedig Hamow Kamirán száll be, a
többi szakterület visszajelzésére egyelőre várok.

3. Eddig 7 tanszékről érkezett visszajelzés, továbbá a fizika intézeti
tanács előtt hangzott el a kezdeményezés Kürti Jenőnek köszönhetően.
Donáton keresztül a kémia tanszékek is tudnak rólunk, részletekről, ahogy
kérted, kedden beszélek majd.

Várom a további kérdéseket, üdv:
Atesz

--