[Kepviselok] beterjesztés választmányra

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 8., H, 19:56:24 CEST

Üdv,

Szerintem a legegyszerûbb módszer, ha vesztek egy hordozható, USB-s
vinyot, kb 20 000 Ft-ért lehet venni már 500 Gb-set, 30 000 Ft-ért 1
TB-set. Erre fel lehet installálni Windows-t, amirõl be tudnak bootolni az
újabb gépek, és legalább a rendszerrel biztosan semmi gond nem lesz, az
újabb op rendszerek meg jól kezelik a több gépen élést (XP-vel már
csináltam ilyet, szerintem Vista-val is lehet, és ebbõl kifolyólag Linuxot
is biztosan meg lehet ilyenre buherálni). Ezt az eszközt aztán aránylag
könnyû elzárni. (+ USB 2.0 miatt sebességre se nagyon lesz gondotok, én
fényképeket szerkesztek egy ilyenen, és észrevehetetlen a különbség a
laptopom vinyója között).

Ez kb olyan megoldás lenne, mint régen a fiókos, csak tetszõleges gépre rá
lehet csatlakoztatni (Tehát ha már egy jó gép van, akkor használható, vagy
elvihetitek Északi Haliba, ráköthetitek laptopra, és ott a szokásos
környezet stb.). + Be lehet állítani, hogy a szerkesztõségi anyagokat pl
minden szerkestés végén archiválja a szerverre biztonsági mentésnek.

Szerintem ez egy idõre orvosolná a "nincs jó gép" problémát.

 	Programozó Péter Balázs

ui: Ha nem kell olyan sok hely, pl. szerkesztési anyagokat szerveren
tároljátok akkor ugyanez megoldható egy pendrive-ról is, 8GB-s már bõven
elég XP-nek meg néhány programnak, és azt még könnyebb elzárva tartani :)