[Kepviselok] Egyetemi napok

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 12., P, 16:37:24 CEST

A BME es koztunk van egy olyan, hallgatolagos megallapodas (amit eddig
betartottunk), hogy egymas teruletere nem visszuk a plakatokat, szorokat,
igy nincs vita.
A BME-n mar 2 hete kint vannak az anyagok, nalunk egyet sem lattam, tehat
korrektek.
Egyebkent tavaly is utotte a ket rendezveny egymast, megsem volt problema,
illetve mi direkt mas tematikaju, es koncepcioju programot allitottunk
ossze.

Udv:

OFL