[Kepviselok] Képviselőlista

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 19., P, 00:42:40 CEST

Üdv,

1. Aki ezeket a leveleket írja már több mint egy éve, annak biztos vannak
egyéb problémái is az infantilizmuson kívül, ne bántsuk (remélem tudja,
hogy az ELTE-n van lehetõség kortárs segítõkhöz menni a PPK-n).

2. Ugyanakkor felelõtlenség levelezést nyitva hagyni, bármilyen fáradt is
az ember. A tisztviselõi acc-okon akár fontos levelezés is folyhat (bár
addig még jól vagyunk, amíg ennyire rendesek a szoceh-ek, hogy õk nem
hagyják magukat nyitva). Szerencsére még senki sem próbált hijackelni
tisztviselõt (legalábbis nem került nyílvánosságra).

3. Szerintem a kacsazsíros hülyeség nem fog magától elmúlni, a
feledékenység meg örök emberi tulajdonság, ezért kérdezném az
Informatikustól, hogy nem lehetne-e idõkorlátozást beállítani, legalább a
tisztviselõknek (pl 10 perc inaktivitás után).

4. Akarom mondani: Javaslom a választmányak, hogy döntsön arról, a
tisztviselõi webes e-mail fiókok meghatározott idõ (10 perc) inaktivitás
után léptessék ki a tisztviselõt. Remélhetõleg ezzel egy apró, de annál
idegesítõbb probléma szünik meg.

Szép éjszakát,

         Programtervezõ Péter Balázs