[Kepviselok] úszás házibajnokság

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 23., K, 10:33:28 CEST

Természetesen azért, hogy minden tisztviselõ elmondhassa, hogy "*én*
csináltam egy új honlapot...".

BTW azt sem értem, hogy hallgatóként miért kell 5-6-9 honlapot böngésznem,
ha kari információkat akarok megszerezni (külön rendezvényes, hökös,
online-s, sportos, külügyes, szakos, stb honlap), miért nem lehet ezt egy
helyen. De legalábbis azok az információk, amik a hallgatókat valóban
érintik...

Bár prakitukusan nézve a hallgatók úgyse nézik ezeket a honlapokat, tök
mindegy mennyi van belõlük.

 	Projekttag Péter Balázs