[Kepviselok] [Fwd: ELTE-BTK speciális szükségletű hallgatók napja]

ELTE TTK HOK Irodavezeto irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 28., V, 12:47:09 CEST

Kedves Képviselők!

Az alábbi felhívás az ELTE BTK Esélyegyenlőségi Munkacsoportjától jött:

--

Tisztelt HÖK tagok!

Ezúton szeretnénk meghívni Titeket az „ELTE-BTK speciális szükségletű
hallgatók napjára", melynek célja a hallgatók figyelmének felhívása az
esélyegyenlőség kérdésére az oktatásban, ill. a fogyatékkal élők
integrációjának elősegítése életvitelük és sportjaik bemutatásával. A
„ELTE-BTK speciális szükségletű hallgatók napja" az Eötvös Loránd
Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának (ELTE-BTK) területén: a Múzeum
körúti campus-on, az egyetem polgárait célozva kerül megrendezésre
2008.10.07-én, 10 és 17 óra között. A különböző programok mellett (mászófal,
kerekes székes akadálypálya, információs pultok, stb.) sor kerülne egy
konferenciára, amin szeretnénk, ha az egyes karok esélyegyenlőségi
koordinátorai illetve az ebben a témában érintett hallgatói önkormányzati
tagok is részt vennének. A konferencián mindenkinek lehetősége lenne
beszámolni az esélyegyenlőség terén elért eddigi eredményekről illetve a
jelenlegi állapotokról, esetleg jövőbeli célokról 10-15 percben. Kerünk
jelezzetek vissza, hogy el tudtok-e jönni.
Részletes program és meghívó mellékelve.

Üdvözlettel:

Esélyegyenlőségi Munkacsoport, ELTE-BTK