[Kepviselok] MEN Jegyek

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 29., H, 01:56:55 CEST

Üdv,

Én szeretnék :). Csütörtökre, október 2.

Tetszik ez a módszer, bár enyhén igazságtalan azokkal szemben, akik nem
töltenek napi 18 órát az internet elött ;-)

Péter

ui: Felismerve a helyzet vicces voltát, amenyiben valakinek nagyobb
szüksége van nálam az ingyenjegyre (pl.: jobban rinyál), akkor elõzekényen
átengedem neki. Pofátlanul túlfizetett IT szakemberként csak jobban
belefér nekem....