[Kepviselok] [TTK-Info] képviselőválasztás, MOL, külföldi ösztöndíjak

TTK HÖK Hírlevél info at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 7., K, 21:32:26 CEST

Szia!

Az alábbiakban aktuális híreinket olvashatod.

1. Képviselő választás 2009 - http://ttkhok.elte.hu/node/610
2. Külföldi ösztöndíj-lehetőségek
3. MOL frissdiplomás program
4. Kerékpáros Porgram - Bringázz a Munkába program
5. Jelentkezz külföldi mentornak -  http://ttkkulugy.elte.hu/hu/mentor

---

1. Választás

Ha kedvet és elhivatottságot érzel magadban, hogy társaidat képviseld,
hasznos munkákat végezz és közben egy kellemes társaságban még jól érzed
magad, mindenképpen jelentkezz képviselőnek.

Jelöltállítás: 2009. április 6. - 24.
Választás ideje: 2009. április 27. - május 7.

http://ttkhok.elte.hu/node/610

2. Ösztöndíj-lehetőségek

Szombathelyi Osztrák - Magyar Nyári Egyetem 2009. július 5. - 24.
A Bécsi Egyetem Európai és Összehasonlító Nyelv- és Irodalomtudományi
Intézetének Finnugor Tanszéke és a Nyugat-Magyarországi Egyetem
szombathelyi Savaria Egyetemi Központjának Uralisztikai Tanszéke közös
nyári egyetemet szervez osztrák ill. magyar egyetemi és főiskolai
hallgatók számára, akik magyar/német nyelvtudásukat szeretnék fejleszteni.
Az ösztöndíjakra a magyar hallgatók közül a nem német szakos, első
diplomájukat szerző (elsősorban nappali tagozatos) hallgatók pályázhatnak.