[Kepviselok] TOFK sportnap

ELTE TTK HÖK Sportbiztos sportbiz at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 11., Szo, 11:42:34 CEST

Sziasztok!

Eddig ennyien vagyunk a TOFK Sportnapra. A programtervet csatoltam. A foci
is, mint a röplabda 10-kor fog kezdődni, előtte pedig lesz egy
fantasztikus bemelegítés Katus Attilával(?) 9-től. Amit elfelejtettek
beleírni a meghívóba, hogy lesz kosárlabda bajnokság is, így erre is
összedobhatnánk egy csapatot. Egy jelentkező már van;). Szóval
találkozzunk minden kedves sportolni és szurkolni vágyóval 9-kor a Kis
János Altábornagy utcában, a TOFK-on.

Röplabda:
- ELTE RBK TTK
- ELTE RBK BTK

Foci:(várom az ötleteket a nevünkre, a  Szexis csokoládé nem játszik)
Dudás Árpád
Hermann Gábor
Árendás Ákos
Magyar Robi
Jancsó Tamás
Tabajdi Péter
Androvics lászló
Hegedűs Endre
Dudás Gábor
(ha valakit véletlenül kifelejtettem, azért elnézést, és mindenképpen
írjon rám!)

Bogrács: 18:30 kor kezdődik
Bodó Máté és a TTK-s mentorok

Minden jót, és ugye még szerdán is ér locsolni!

Hegedűs Endre
ELTE TTK HÖK
Sportbiztos
06 30 582 0580