[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HOK Szervezo Elnokhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 26., V, 11:39:23 CEST

Tisztelt Képviselők!

Mellékelve küldöm a beszámolómat, melyet a levél alján is olvashattok, így
még megnyitni sem kell!:)
Csatolmányként elküldtem a LEN programtervezetét is.

Hermann Gábor
ELTE TTK HÖK
szervező elnökhelyettes
szerveh at ttkhok.elte.hu
06-30/768-90-67

ELTE TTK HÖK szervező elnökhelyettesének beszámolója
2009. Március-április

Próbáltam röviden összefoglalni beszámolómat, kérem, olvassátok el.

A legutóbbi, márciusi és a mostani Küldöttgyűlés közötti időszakban munkám
nagyobb részét a rendezvényszervezés tette ki, kisebb részében pedig egyéb,
általában tisztségemhez kötődő feladatokat láttam el.

Első körben az utóbbiakról pár mondat:

	- Már szerveződnek a TTK-s gólyatáborok. Az idei évben is szeretnék
nekik minél többet segíteni a szervezésben, főleg a szponzorálások terén. Ez
az egyik legnehezebb feladat, ugyanis a gólyatáboroknak külön-külön szinte
lehetetlen szponzort találni a kis létszámok miatt, a nagyobb cégeket csak
közösen tudjuk megfogni, azonban a 4 gólyatábor igényei és lehetőségei is
eltérőek. Már több céggel is tárgyaltam, melyek több-kevesebb érdeklődést
mutattak. A mobiltársaságok például elutasítottak, a sört nekem kellett
visszamondanom, viszont előre szerződtem már a kólával, és anyagi
támogatásokra is vannak érdeklődők, de ezek még tárgyalás alatt állnak.
A hangtechnika ügye is kezd megoldódni, valószínűleg minden gólyatábornak
sikerül majd ingyen technikát szerezni.
Az előző évben szerintem jól sült el a közös pólórendelés, ezt idén is
szeretném megvalósítani, ezt a gólyatáborok szervezői is támogatták. A
tavalyi céggel azonban nem vagyok megelégedve (minőségben és árban egyébként
nem voltak rosszak), így több (eddig 3) pólókészítő cégtől is kérek
árajánlatot, hátha minőségben és árban is tudnak jobbat javasolni.

- A TTK HÖK idei bevonó táborában is részt vettem, Dukán András Ferenccel
közösen szerveztünk két esti vetélkedőt is. Az elsőnek kevesebb, a másiknak
több értelme volt, de összességében pozitív visszhangja volt.

Rendezvényszervezés:

- Márciusban az addigi sikertelenségek után megfordult a szerencsénk! Igaz
csak a Nedves Est valósult meg ebben az időszakban, de az év eddigi
legsikeresebb rendezvénye lett. A látogatószám a vártnál magasabb lett,
majdnem elértük az őszi létszámot, ami nagy eredménynek számít. Az eddig
tarthatatlannak hitt időkorlátok sem álltak a szervező csapat útjába,
mindenki remekül és pontosan végezte a munkáját, így csúszás nélkül,
zökkenőmentesen zajlott le a rendezvény. A beszámolóját már kiküldtem a
listára, és el is fogadta a Választmány.

	- A félév nagy rendezvénye, a Lágymányosi Eötvös Napok szervezése is
az utolsó fázisban van, ugyanis május 5-7-ig lesz. Ebben az évben a
megszokottól eltérően zajlik a szervezés és maga a rendezvény is, ugyanis a
Duna-parti Egyetemek Regattáját idén az ELTE szervezi, így erre majd a LEN
keretein belül kerül majd sor. Ennek köszönhetően az EHÖK-kel közösen
szervezzük a rendezvényt, valamint az ELTE összes kara is részt vesz a
szervezésben.
Idén még színesebb és bővebb programkínálattal készültünk, nem csak az esti
koncertekre helyeztük a hangsúly, kiemelt szerepet kaptak a délutáni
tudományos-, sport- és kulturális programok is. A bővülés miatt már nem fér
el a rendezvény az épület előtti területen, így a ZP és egyetem közötti
Egyetemisták parkjába telepítettük át a programok nagy részét, illetve plusz
egy nagyobb sátrat is felállítunk. A beszámolóm csatolmányaként kiküldtem a
rendezvény részletes programtervét, így ezt nem fejtem ki részletesen, ezen
kívül ha valakit érdekelnek a szervezés részletei, keressen meg e-mailben,
vagy kérdezzen rá a Küldöttgyűlésen.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat!

Üdvözlettel:
Hermann Gábor
ELTE TTK HÖK
Szervező elnökhelyettes