[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 26., V, 17:31:12 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés, Tisztelt Képviselők!

A legutóbbi KGY óta az alábbi üléseken láttam el ellenőrző bizottsági
feladatomat, ahol szabálytalanságot észleltem, jeleztem:

2009. 03. 02. Ellenőrző Bizottság ülés
2009. 03. 05. Választmány
2009. 03. 10. Választmány
2009. 03. 17. Választmány
2009. 03. 30. KÖB ülés
2009. 04. 06. Választmány
2009. 04. 21. Választmány
2009. 04. 22. Matematika szakterületi csoport ülés
2009. 04. 24. Ellenőrző Bizottsági ülés

Emellett több alkalommal ellenőriztem telefonon, hogy a tisztségviselők
megtartják-e fogadóórájukat, ahogy kértétek.
Az ellenőrzés pontos dátumai az EB elnök leveléhez hasonlóan:

Szociális elnökhelyettes
03. 30.; 04. 20.

Szervező elnökhelyettes
03. 24.

Gazdasági elnökhelyettes
03. 24.

Kollégiumi biztos
03. 02.

Földrajz- földtudományi szk.
Nem megtartott:
03. 17.; 03. 24.
Matematika szakterületi k.
03. 17.

Környezettudományi szk.
03. 02.; 03. 09.; 03. 16.

Mentorkoordinátor
03. 02.; 03. 17.

KGY-t megelőző szokásos EB ülésünkön megvitattuk a várható napirendi
pontokkal kapcsolatos kérdéseket, véleményeinket.

Köszönöm, hogy elolvastad beszámolómat:

Laszák Nikolett
ELTE TTK HÖK
Ellenőrző Bizottsági tag