[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 26., V, 22:54:44 CEST

Tisztelt Képviselők,
alább csatolva olvashatjátok/küldöm a beszámolómat.
Elnézést a késésért.
Üdvözlettel:

Ring Péter Dániel
ELTE TTK HÖK
Külügyi biztos
06 30 5464 437

Tisztelt Képviselők!

	Február 28.-án lezárult az Erasmus ösztöndíjra való jelentkezés. A
tavalyi 31 pályázathoz képest idén 51 pályázat és 5 szakmai gyakorlatos
pályázat is érkezett. Az ezt követő két hétben a pályázatok bírálatán
vettem rész a külügyi csoport tagjaival. Végül 46 pályázatot fogatunk el.
Az előzetes eredmények alapján ezek a hallgatók meg is kapják a Tempus
közalapítványtól a támogatást.
	Az Erasmus kampány után elkezdtem a következő évi pályázat előkészítését.
Összegeztem a hibákat, elkezdtem begyűjteni a „segítség”
pályázatokat és a hallgatói panaszokat. Így sokkal sikeresebb lehet a
következő évben a pályázat.
	Március 4-6 részt vettem az Országos Diplomataképző és Külügyes
konferencián. Véleményem szerint ez rendkívül sikeres volt, rengeteg új
kapcsolatra tettem szert az ország különböző egyetemeinek külügyeseivel,
valamint rengeteg új ötletet és ösztöndíj kapcsolatra tettem szert.
	Március 13. volt az első állomása a TTK-TÁTK Külügyi bizottságainak
Underground Party sorozatának. Ezen sok TTKs külügyi mentor és külföldi
vett részt, akárcsak a későbbi kirándulásokon és programokon.(márc 21,27)
	Március 17. részt vettem az EHKB ülésén. A főbb témák az ESN Train
nemzetközi rendezvény, a regatta és a brand frissítés volt. Az ESN Train
sajnos szervezési problémák miatt elmaradt, a többi alakulásáról lejebb
olvashattok.
	Március 23. csoportülést tartottunk, ahol elkezdtük az idei mentor
rendszer kiépítését, valamint tárgyaltuk a bevonó tábor külügyi anyagát
is. Folytattuk a CEEPUS projektet is, de ez idő hiányában csak később fog
beindulni.
	Április 7. tartottuk a tavaszi szünet előtti Flower Party-t amin, 50
külföldi hallgató és 50 magyar hallgató vett részt körülbelül. A fenti
rendezvények szervezéséért Árendás Ákost illeti a dicséret.
	Április 12-19. a Lomonoszov egyetem 2 konferenciáján vettem részt. Ezen
idő alatt gondoskodtam a megfelelő helyettesítésemről. Itt szeretném
megköszönni Kajdy Tímeának és Hornyák Szilviának a segítségüket. A
konferencia eredményeként rendkívül jó kapcsolatot sikerült kialakítanunk
az egyetem hallgatói önkormányzatával. Elkezdtük lerakni egy egyetemi
diákcsere kapcsolat alapjait, valószínűleg a következő évben ez a csere
meg is indulhat.
	Április 21. részt vettem az EHKB újabb ülésén. A legfontosabb téma az
Erasmus helyek elosztásának rendszere volt.
	A TTK állttal szervezett rendezvények nagytöbbségét meghirdettük a
külföldiek számára is, de erről nem tudok pontos eredmény mekkora sikere
volt.
	Jelenleg is folyik a mentor rendszerbe a jelentkezés, a felvételit május
7. a LEN alatt fogjuk tartani. A LEN alatt külügyi majális néven 3 napos
külügyi sátrat tervezünk, ahol a különböző szervezetek kínálnak majd a
nyárra külföldi munka lehetőséget, majd más-más országok egyetemei
mutatkoznak be azoknak a hallgatóknak, akik külföldön kívánják folytatni
tanulmányikat.
	Elkészítettem a EHKB logó, póló, és honlap tervét. Az anyagok a LEN
idejére már készen is lesznek.
	Jelenleg is folyik a regatta külföldi részének szervezése. Itt főleg a
rendezvények lebonyolítása alatt vállaltunk host/hostes szerepeket.
	Április 27. én külügyi csoportülést tartunk.
Április 30. érkezik a holland kémia delegáció, jelenleg velük folytatok
levelezést Tóth Mátéval együtt.
	Megjelent 4 cikk a nyúzban a külföldi lehetőségekről és a különböző
programjainkról. Jövő héten fog megjelenni az 5. Valamint a hallgatókat a
hírlevélben is tájékoztattam az aktuális pályázatokról. Elkészült a
külügy honlapja, elérhető a http://ttkkulugy.elte.hu/ címről.
	Elláttam napi feladataimat, mindig igyekeztem a leggyorsabban válaszolni
a hallgatóknak, illetve megbeszélni problémáikat személyesen.

	Végül szeretném meg köszönni mindenkinek, aki segítet és dolgozott a
külügyért. Remek munkát végeztek.

2009-04-26	Ring Péter
Külügyi Biztos
kulbiz at ttkhok.elte.hu