[Kepviselok] beszámoló

bodomate at ttkhok.elte.hu bodomate at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 28., K, 12:57:23 CEST

Kedves Képviselők, Tisztségviselők!

Alább olvasható az elmúlt Küldött Gyűlés óta miket csináltam. (csatolva is
megtalálható) A részleteket az esti KGY-n fejteném ki.

Üdv Máté

•	Márc. 4. Mentormegbeszélést tartottam
•	Márc. 9. Környezettan szakterületi ülésen voltam
•	Márc. 11 Matematika szakterületi ülésen voltam
•	Márc. 16 Bódvarákó gólyatáboros megbeszélésen vettem részt
•	Márc. 18. ELTE MK-t tartottunk
•	Március 19. mentormegbeszélést tartottam
•	Március 25. Karsai Szilvivel beszéltem át a felvétel előkészületeit
•	Március 31. Megbeszélés Karsai Szilvivel felvételi előkészületekről
•	Április 1. Mentorfelvételi előtti megbeszélést tartottam
•	Április 4. Mentorfelvételi lebonyolításában vettem részt.
•	Április 14. Megbeszélést tartottam a Tanulmányi és a Szociális
Elnökhelyettessel.
•	Április 16. Pótfelvételi előtti megbeszélést tartottam
•	Április 17. Környezettan szakterületi ülésen voltam
•	Április 18. Mentor pótfelvételi lebonyolításában vettem részt
•	Április 20. Mentoros, Bevonós oktatáson vettem részt, utána
mentortábor előtti megbeszélést tartottam
•	Április 21. Választmányon vettem részt
•	Április 23. Mentortábor előtti megbeszélést tartottam, illetve
Bódvarákó gólyatáboros megbeszélésen vettem részt
•	Április 24-26. Mentortáborban vettem részt
Name: Beszámoló KGY..doc
Type: application/msword