[Kepviselok] logó kérés

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2009. Aug. 15., Szo, 23:40:30 CEST

Szia!

a TTK HÖK logóját az alábbi linken éred el:
http://hali.elte.hu/system/files/ujhoklogo.jpg
(elérési út: ttkhok.elte.hu --> pályázatok --> támogatási pályázati űrlap)

az ELTE címere pedig (tudtommal ezen kívül más logo nincsen):
http://www.elte.hu/file/elte_cimer.jpg
(elérési út: www.elte.hu --> fent: sajtó főmenü --> bal oldalt:
letöltések almenü)

Kellemes nyarat neked is