[Kepviselok] Munka

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2009. Dec. 17., Cs, 16:20:07 CET

Sziasztok!

Két munkalehetőséget ajánlok figyelmetekbe!

Az egyik egy sales munka lenne.
Mivel indul nemsoká az Állásbörze szervezése, ezért cégeket kell rá
keresni telefonon és komplex csomagokat a figyelmükbe ajánlani, illetve a
Börzére elhozni őket.
A munka 12 óra/hét (kb 3*4óra hetente) órabér alappal és sikerdíjjal.
A fizetés korrekt szerintem, ám a munkához kitartás és beszélőke kell! És
idő.
Akit érdekel, az írjon nekem, hétfő reggelig!

A másik:

Olyan embereket keresek, akiknek nincs sok vizsgájuk és január elején pár
órát tudnának dolgozni hetente.
A munka jellege csak annyi, hogy el kell menni helyekre, ücsörögni és
jegyzetelni. (Hasonló, mint a BKV-s utasmérések, amikor ülsz és csak írod,
hogy hány utas fordul meg óránként.)

Ez a munka kb 1-2 hétig tart, napi pár óra. Kb 500 ft/óra.
Szintén írjatok, illetve terjesszétek pls!

Üdv:

feco

--
Ónodi Ferenc László