[Kepviselok] Költői kellemes ünnepek

Kamiran at ttkhok.elte.hu Kamiran at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 24., Cs, 20:32:34 CET

Kedves képviselők,

Gondolkoztam mit is írhatnék nektek, de inkább költöttem egyet:)

Fehér zimankók idején, ünnepi köntöst ölt a táj,
Szebb világ most ez a hely, ég a sok gyertya szál.
Hideg közepében, karácsony fénye díszíti ruhám,
Embereknek szíve melegebb, télnek hajlott derekán.

Bejgli és fenyő illat, ölelkezik, s boldog a család,
Körben állunk fényes fát, szemünkben ég egy láng.
Apró éltünk gondjai, tán a mai nap, egy se bánt,
Felzeng lelkünkben az ének, szebb ilyenkor a világ.

Akarattal, szívvel e tüzet emberek szítják,
Kék üveggolyóra, Földre, hol mindegyikük élt.
Szóval szívvel, elektron hadakkal arcára írták
Minden napra, ily szebb, varázs-világot, reményt.

Boldog karácsonyt kívánok hát mindenkinek, s egy szebb világot, az új évre!

Hamow Kamirán Áron
ELTE TTK HÖK
Irodavezető
Környezettudományi Szakterület