[Kepviselok] Északi zárva?!

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 29., K, 23:05:36 CET

Üdv!

Tegnap az történt, hogy bent voltam az egyetemen, és beszéltem több
hallgatóval akik arra panaszkodtak, hogy az északi hirdettek meg vizsgát
nekik, de az be van zárva és mi lesz. A furcsa az volt, hogy biológia
szakos volt az illető, nem hinném, hogy nem találtak volna üres termet az
északiban. A biztonsági őr meg nekem panaszkodott, hogy nem győzi
elküldeni a hallgatókat, és hogy a tanárok lejönnek és beengedik őket,
holott szabályzat ellenes, és most ő mit csináljon!?
Dudival találkoztam bent, és a dohányzóban voltunk amikor is látjuk, hogy
egy nagy csapat bioszos megjelenik Sass Miklóssal az élen és beözönlenek
az északiba. fent voltam így nem láthattam a biztonsági őr arcát... Persze
ezt most nem poénból meséltem el, hanem azért, hogy alkalomadtán tessék
megemlíteni ott és annak akinek kell.

Mészi