[Kepviselok] specik

nikolett at ttkhok.elte.hu nikolett at ttkhok.elte.hu
2009. Feb. 2., H, 13:07:22 CET

Sziasztok!

Elnézést, hogy ezt a fórumot használom fel, de a segítségetekre lenne
szükségem!
Angol-matek szakosként a szakos tárgyaimon kívül el kell végeznem TTK-s,
(de nem matekos!!!) kurzusokat összesen 20 kreditért.
Tudnátok javasolni olyan bioszos, környtanos, kémiás, földrajzos,stb.
kurzusokat, amik nem túl megerőltetőek( pl.1 zh van megajánlott jegyért,
vagy csak be kell járni,stb.) és/vagy jófej a tanár?
ezenkívül írjátok meg nekem légyszi, hogy milyen kóddal futnak Nálatok a
specik az egyes szakterületeken.(úgy értem, mi az első 4-5-6
karakter;matekon pl.mm1n9... vagy mmtn9...)

Előre is nagyon köszi:
Laszák Niki