[Kepviselok] Új szolgáltatás sz Alapítvány kereteiben

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2009. Feb. 6., P, 13:03:34 CET

Sziasztok,

Szerintem ez a tréninges felkészítös történet nagyon jó ötlet, pláne hogy
néha olyan botrányos cv-ket látok... + abban is segíthet hogy a végzösök
jobban lássák, hogy milyenek a tényleges esélyeik az álláspiacon.

Emellett talán jó lenne olyan felkészítö is, amely az elsö/másod éveseknek
nyújtana iránymutatást, hogyan szervezzék a szakmai életüket a biztosabb
elhelyezkedés/továbbtanulás érdekében. Bár tudom, hogy nem a HÖK, pláne
nem az egyetem felelösége, hogy pesztonkázza a hallgatókat, de ezekeröl a
dolgokról nagyon nehéz összefüggö és megbízható információkat szerezni,
(milyen területeken és hol lehet elhelyezkedni, milyen extra
képzetséget/skilleket szoktak elvárni a munkaadók, és ezek hol szerezhetök
meg) pláne amikor a diplomázás még messze van, és kevésbé tudatos a
hallgató.

Világbéke,

 	Programtervezõ Péter Balázs