[Kepviselok] jelszovadasz emailek

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2009. Feb. 16., H, 12:17:28 CET

Kedves Mindenki,

Az utobbi napokban tobb helyre is befutott email az alabbi tartalommal,
vagy valami nagyon hasonloval.

"Kedves Eötvös Loránd Tudományegyetem Webmail Tulajdonos,
Ez az üzenet az Eötvös Loránd Tudományegyetem Kommunikáció
üzenetközponthoz minden Eötvös Loránd Tudományegyetem Email owners.We
jelenleg az adatbázis fejlesztése, valamint az e-mail center.We nem
törli az összes fel nem használt Eötvös Loránd Tudományegyetem Webmail
hogy több helyet az új one.To megelőzése fiókjába lezárása lesz a
frissítés, hogy az alábbiakban, hogy mi tudjuk, hogy ez egy jelenleg
használt fiókot."

Es ez alatt mindenfele adatokat probalnak kicsikarni, koztuk az email
cimetek jelszavat, es egyeb adatokat.

Ahogy az a fenti szovegbol latszik, ekes szep magyar nyelven irodott,
tehat remelem csak az dol be neki, akinek hajsutovassal irtottak ki az
agysejtjeit, vagy legalabbis Loitumat kellett hallgatnia egesz hetvegen.

Azert biztos ami biztos, ideirom: soha, de soha nem kerem emailben a
jelszavatokat, de ugy altalaban maskepp se. Es masnak se adjatok meg,
foleg igy ne.

Udv,
Dudi