[Kepviselok] Felező pályázat

Klincsek Krisztina kornyszk at ttkhok.elte.hu
2009. Feb. 22., V, 14:53:42 CET

Igazad van!

A javított verzió csatolva. Bevallom nem néztem át küldés előtt, így jár
aki figyelmetlen. :)

A belépőkből összejövő összeget nyilván a HÖK támogatás csökkentésére
fogják felhasználni a szervezők (ez nincs a pályázatban leírva) Mivel nem
tudjuk, ez milyen nagyságrendű összeg, ezzel nem számoltunk (a felezők
nyilván nem fizetnek, a többi résztvevő létszáma viszont kérdéses a több
párhuzamos buli miatt aznap este). A támogatást tehát a legrosszabb esetre
kértük, ha belépőkből egy fillér sem jönne be.

Klink

> Becsszóra nem értem a táblázatokat. Szerintem elírtatok valamit nagyon. De
> ha meg nem, akkor légyszi magyarázd el.
>
> Dukán András Ferenc :)

Name: felező09-korny-bio.doc
Type: application/msword