[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2009.02.24, 17:45, Déli tömb

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2009. Feb. 23., H, 17:34:47 CET

Tisztelt Választmány,
Szeretném, ha napirendi pontként tárgyalnánk a következőt:
Nyúz ösztöndíjak (elmaradt – 3711, 3712, 3713, és aktuális - 3801,
3802). Az előbbi miattam maradt el, az utóbbi két elmaradtnak prózai oka
van: a vezetőszerkesztő, Lede nem írta meg őket, csak most, többszöri
kérésre.
A fizetési táblázatokat és számértékeléseket a holnapi nap délelőttjén
tudom csatolni.
Üdv,
Marci

Boldizsár Márton