[Kepviselok] Választmányi emlékeztető - 2009. január 30.

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2009. Feb. 24., K, 22:03:09 CET

Kedves Pene!

Konkrétan Kiss Jánosról (Biológiai Int.), a környezettan alapszak egyik
oktatójáról volt szó, aki egy vizsgaidőpontot hirdetett meg a tárgyából,
és az egyetlen UV lehetőséget a regisztrációs hét csütörtökjére hirdette
meg.

Úgy vélem (és talán nem bennem van a hiba), a kedves oktató több helyen is
megsértette a HKR előírásait. Ezt  - miután megismertem a helyzetet - a
tanár úr tudomására is hoztam.

Remélem, mindenki számára kielégítő volt a válasz:)

Szép estét!

Jánosi Attila

> errol lehet tobbet tudni? vagy titkos?:D
>
> udv,
> --
> Pene

Jánosi Attila