[Kepviselok] honlap valtozasok

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2009. Feb. 27., P, 17:56:56 CET

Kedves Kepviselok,

valtozasok a honlapon:

- belepve a XXI. századba a honlap immár 1024x768-as felbontásra van
optimalizálva.

- tisztsegviseloknel fotok mindenkirol (aki az elmult honapokban nem
kuldott, annak - rendkivul aljas, de el nem itelheto modon - a wiw-rol
vadasztam kepet, es csunyan eltorzitottam).

- Uj menupontok: Nyuz, Alapitvany, Mentorrendszer, valamint ezek alatt
nehany, veluk kapcsolatos almenu. Igy ezek a Kapcsolat menupontbol
kikerultek.

- Sikerult egy eleg regi bug okara bukkanni, igy a legordulo menu immar
minden ertelmes bongeszo alatt mukodik, elukon az Internet Explorerrel.

- Egy kis kodtisztogatas, de ez nem a latvanyos resze a dolgoknak.

Ha van me'g egyeb otlet/ohaj-sohaj, irjatok.

Udv,
Dudi

--
http://dudikoph.hu