[Kepviselok] Beszámoló

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2009. Feb. 28., Szo, 14:30:07 CET

Kedves mindenki,
csatolva küldöm a beszámolómat, illetve ide is bemásolom.
Az esetleges kérdéseket várom!
Ha mindent rendben találtatok, kérem a Küldöttgyűlést, fogadja el a
beszámolómat.
Jó hétvégét!

Boldizsár Márton
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
tel.:(30) 657 8760

ELTE TTK HÖK Tétékás Nyúz főszerkesztő
Beszámoló a 2008 december 7-ei beszámolóm óta eltelt időszakról

Tisztelt Képviselők!

2009 januárjában viszonylagos nyugalom volt a Nyúz szerkesztősége körül.
Előtte, decemberben kijött az utolsó két szám (12-13.), Simó Zsófia
vezetőszerkesztésével. Nem volt velük gond, a félév közepétől beállt
struktúrával, jó színvonalon megjelentek az anyagok, sikerült minden
technikai és szerkesztés-szervezésbeli nehézségen úrrá lenni. Januárban
megkerestem addigi nyomdánk mellé 3 másik nyomdát, és az árajánlatok,
illetve a minőség alapján úgy döntöttünk, hogy a 38. félévfolyamot a
Publicitas Print nyomdájával készíttetjük, méghozzá hetente 20 oldalon,
színes borítóívvel, vadonatúj fejléccel és belső sablonnal. Ez
hozzávetőlegesen 300ezer forinttal drágább féléves szinten, mint az eddigi
koncepció, ezt fizetett hirdetések megjelentetésével mérsékeljük, amelyre
már több ajánlatunk is érkezett, néhány hirdetés már most is folyamatban
van, az első és a negyedik számban már megjelent/jelenik az Universitas
iskolaszövetkezet fizetett hirdetése, de megállapodásunk van már a
MESE-vel érvényben lévő keretmegállapodáson belül egy MOL Friss diplomás
program-hirdetésre is, és kapcsolatban állunk még néhány potenciális
hirdetővel.
Az új rendszerben eddig elkészült 3 szám, a 4. szám már új belső
sablonnal, a megújult külsőhöz igazodó design-nal készül. Tervezünk 2
Kulturális, és 2 Tuományos mellékletet a félév során, az 5.-10., illetve a
7-12. számokban. Azt hiszem, a színes borítóív mind a Nyúz külsejének,
megjelenésének, mind presztízsének nagyon jót tett, nem beszélve a
potenciális hirdetőfelületről. Ahogy a többi kar kiadványait nézegetem,
ezentúl nemcsak tartalomban, de külsőben is felvesszük a versenyt
mindenkivel, sőt, szubjektív véleményem szerint az elsők között vagyunk az
egyetem hallgatói lapjai között.
Továbbra is folyamatosan tartom a kapcsolatot az egyetem egyéb kari
lapjainak, illetve az ELTE Online-nak a vezetőjével, az EHÖK
kommunikációsával, jó munkakapcsolatban állunk. Továbbra is folyamatos a
VIP-Nyúzok cimkézése, a VIP-lista saját, önálló kérésre bővült több
oktatóval is, az ERASMUS-program hirdetésének kapcsán remek
munkakapcsolatot építettünk ki a Biológia szakterület
ERASMUS-koordinátorával, Solymosi Katalinnal.
Jó munkakapcsolatot építettem ki a Hallgatói Alapítvánnyal, folyamatosan
jelennek meg az Alapítványhoz kötődő anyagok.
A honlap fejlesztésén nem látszik külsőre egyelőre semmi, de folyamatban
van, webmesterünk már végzi az alapvető újdonságok, és a rovatvezetői
e-mail címek tesztelését.
Úgy érzem, a szerkesztőségen belül tavaly elkezdődött generációváltás
végleg beérett, és csak azt ismételhetem, amit előző beszámolóm végén
írtam: egyre jobb, lendületesebb, és pörgősebb a munka, néhol
kisebb-nagyobb fennakadásokkal, de ezeket kellő időben és mértékben
sikerül orvosolni.
Minden küldöttgyűlésen, illetve a Nyúzt érintő kérdéseket tárgyaló
Választmányi üléseken mindig részt veszek.

Nem tisztségemből adódóan az elmúlt időszakban:
Szakterületi főmentori és mentori feladataimat tisztességgel elláttam,
gólyáimmal tartottam a kapcsolatot, segítettem őket ahol tudtam, többször
találkoztunk közös programon.
Részt vettem a Lágymányosi bálon
Részt vettem a földrajz- és földtudományi szakterületi csoport munkájában
Részt vettem a nyári gólyatábor előzetes előkészítő megbeszélésein

Budapest, 2009. 02. 28.
Boldizsár Márton
főszerkesztő
Name: foszerkbeszamolo20090228.doc