[Kepviselok] beszamolo

Tabajdi Peter pene at ttkhok.elte.hu
2009. Feb. 28., Szo, 19:45:52 CET

Csatolva, ill. alant olvashato.

BESZÁMOLÓ
2008. OKTÓBER 13. – 2009. FEBRUÁR 28.

T. küldöttgyűlés!

Az őszi küldöttgyűlés óta az alább leírt tevékenységeket végeztem:
•	A szakterületem honlapjának (http://foldtud.elte.hu) átszabása.
Minthogy ez főként technikai jellegű, így nem untatnék vele senkit, akit
egy fokkal részletesebben érdekel, az megnézheti a szintén újonnan
„kialakított” http://foldtud.elte.hu/inc/changelog.txt címen,
de szívesen beszámolok róla szóban is.
•	Az elte.pene.hu fejlesztését, s aktuális hírekkel való ellátását
folyamatosan végeztem, ill. a vizsgaidőszak alatt összedobtam hozzá egy új
„külsőt”, ami a következő hónapban lesz élesítve az új letöltő
központtal együtt. A fejlesztések oka triviális: az oldalra a
látogatottsági statisztika alapján szükség van, január hónapban
majd’ 13000 egyedi látogatónk volt (emlékeztetőül: legutóbbi
beszámolómban még átlagosan havi 6-7 ezer látogatóról írtam). Külön öröm
számomra, hogy egyre több szaktársat tudok bevonni az oldal üzemeltetésébe
(no persze nem azért, mert így nekem egy fokkal kevesebb a dolgom, a
távoli jövőben szívesen látnám, ha a közösség által önjáróvá válna az
oldal).

•	Részt vettem:
o	Egy kémiás SZACS ülésen, hogy a jövőben kialakítandó vegyész honlappal
kapcsolatos teendőket tisztázzuk.
o	Három földrajzos SZACS-on – az első kettőn a közös gólyatábor volt
a központi téma, harmadikon pedig személyi kérdések.
o	A két téli „alkotmányozó nemzetgyűlésen”, amik önmagukban
felértek egy-egy továbbképzéssel.
o	A TTK-s Nyílt Napon a földrajzos standon segédkeztem, ill. fotóztam a
rendezvényt, a képek természetesen felkerültek a Mentorrendszer
galériájába.
o	Két HÖK-ös továbbképzésen.
o	A Gólyabál gólyaszobájának megszervezésében, kialakításában,
felügyeletében. Persze a kémiás lányokhoz képest jóformán minimális volt a
hozzájárulásom.
o	A földrajzos felezőbulin meghívott sztárvendégként.

A fentieken kívül fő időtöltésem a Földrajzos Klub szervezése volt.
Szervezőtársammal, Kurtán Gáborral eredményesen lezártuk a félévet (5
előadás + 3 támogatott előadás), s mindezt nem csak a levegőbe beszélve
jelentem ki, ugyanis az utolsó téli alkalomra készítettünk egy
minőségbiztosítási kérdőívet (OMHV mintájára), hogy a következő félévi
előadásokat a visszajelzések alapján tudjuk majd megszervezni. Ezen
összesítést leadtam a rendszeres közéleti ösztöndíjpályázat csatolt
dokumentumaként, viszont csak „összesítő formátumban”, ami
habár kevésbé átlátható, de első ránézésre is kiderül belőle, hogy akik
ellátogattak az előadásokra, azok jól érezték magukat, előadóink
mindegyike „sikert aratott”, nekik ezúton is köszönöm a
részvételt. (A kérdőív letölthető a
http://foldtud.elte.hu/stuffz/fkheov.doc címről, az összesítés pedig a
http://foldtud.elte.hu/stuffz/fklub.xls címről.)
Ennek alapján kezdtük el egy hónapja a következő félévet szervezni, aminek
nyitó előadása várhatóan március 11-e lesz.
Fontosnak tartom megjegyezni, hogy felvettük a kapcsolatot a félév
folyamán a BME Világjáró Klubjával is.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolóm, bármilyen ezzel kapcsolatos
kérdésre szívesen válaszolok a küldöttgyűlésen. Addig is
„csekkold” a szakterület oldalát, ha lesz erőm megcsinálom a
kérdőív kielemzését és azt ott publikálom.

Tabajdi Péter
2009. február 28.

udv,
--