[Kepviselok] munkaterv

Ferenczi Attila - Tudományos Biztos tudbiz at ttkhok.elte.hu
2009. Jan. 2., P, 15:04:53 CET

Kedves Képviselők!

Először is boldog új évek kívánok mindenkinek, remélhetőleg már
mindannyian a tanulással foglalkozik. Ahogy az Új Esztendőhöz újévi
fogadalom dukál, nem álhattam meg, hogy ne készítsem el (nem csak magam
számára) a jövő félévi Tudományos Biztos Munkatervet (csatolva), melyet
maradéktalanul meg szeretnék valósítani.

Számítok építő jellegű kritikátokra, megjegyzéseitekre akár a listán, akár
privátban, akár olyan munkaterületek felvetésére, amelyet én nem
említettem, de amellyel szerintetek érdemes volna foglakozni.

Üdv és további jó pihenést!
Attila

--
Ferenczi Attila
Általános - Tudományos Biztos

Elérhetőségek:
Tel.: (30) 483 11 80
E-mail.: tudbiz at ttkhok.elte.hu
---
Name: Tudományos Biztos Munkaterv 2008-2009 tavasz.doc
Type: application/msword