[Kepviselok] Nyílt Nap

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2009. Jan. 19., H, 03:35:08 CET

Sziasztok!

A Nyílt napról pár szó:

Rendben lesz minden (Ezt most nem részletezem. Jelentkezettek a
szakterületi koordinátorotoknál!), lesznek újdonságok (molinó, szép
kiadvány, ÚJ hökös póló), meg minden…

Amiért írok: még tíz nap van a nyílt napig, jó lenne neki egy erős iwiw-es
kampányt csinálni.
Hirdessétek üzenőfalon, valamint sok giminek van saját klubja – na
oda kellene írni, hogy lesz itten az ELTE TTK-n Nyílt nap.

Én ezt írtam fel, persze ennél sokkal viccesebbek is lehettek…

Három perc az egész! Hajrá!

Tomó

u.i.: mellékelve küldöm a nyílt nap, meg az új hökös molinó képét,
iwiwgyanús.

Kedves Gimnazisták, Felvételizők!

Az ELTE Természettudományi Kara 2009. január 30-án, pénteken tartja NYÍLT
NAPját budapesti lágymányosi campusán.
A program 9 órakkor kezdődik, és 14 óráig tart.

Amit kínálni tudunk: Magyarország legkiválóbb természettudományi képzése
		Az ország legkiválóbb oktatói, legmodernebb épülete, felszerelése
		7 alapszak és 14 mesterszak
		Igazolás a gimnáziumi hiányzásodról…

A részletes ismertetőt megtalálod a http://ttkhok.elte.hu/nyiltnap oldalon.

Ha érdekelnek a természettudományok mindenképp gyere el!

ELTE TTK