[Kepviselok] informatikus beszamolo

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2009. Júl. 1., Sze, 13:41:36 CEST

Kedves Mindenki,

- Elkeszitettem az Erasmus osztondij keresot: http://ttkhok.elte.hu/odb/
- Elkeszitettem a Biologia Szakterulet oldalat: http://biosz.elte.hu/
ezt azota Nagy Gabor kezeli.
- Elkeszitettem a Kulugyi szakterulet honlapjat
(http://ttkkulugy.elte.hu/hu/),
ezt azota Ring Peter kezeli
- Jancso Tamas es Janosi Attila tobb honapos lelki nyomasanak engedve
egy kicsit atalakitottam a honlapot, errol akkor tajekoztato levelet
irtam a listara
- Elkeszitettem az Eotvos 5 km honlapjat, immar inerneten keresztul is
lehet jelentkezni a versenyre, es internetes online kozvetitest is
sikerult megoldani
- Keszitettem egy scriptet, amivel a valasztasi bizottsag tudta
ellenorizni, hogy adott EHA koddal szavaztak-e mar, igy egyszerre ket
helyen is tudtak szavazni a hallgatok

Ezenkivul a napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal rendszeres frissitese,
szamitogepek karbantartasa, neha kabelhuzigalas, es egyeb problemak
megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Mivel a zaro kgy-n nem tudok reszt venni, es valoszinuleg az alakulora
is csak kesve tudok odaerni, igy az esetleges kerdeseket elozetesen,
emailben tegyetek fel.

Udv,
Dudi

--