[Kepviselok] Beszámoló

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2009. Júl. 3., P, 01:12:55 CEST

Tisztelt küldöttgyűlés!

Beszámoló a Földrajz- és Földtudományi szakterületi koordinátori posztról!

Legutóbbi küldöttgyűlés óta kevés dolog történt. A kevés dologba tartozik
az elkövetkezendő nemzeti parkos túra pályázatának elkészítése. Ezen kívül
a hallgatói problémák kezelése különböző csatornákon történt. Lellei Nóra
személyében februárban kaptam megkeresést a szakterületi koordinátori
tisztség megpályázásával kapcsolatban. A félév vége felé több alkalommal
is beszélgettünk ennek mikéntjéről, és végül meg is pályázta a tisztséget.
Meg kell említeni a HÖK választást is amely noha megint a szakterületünk
győzelmével végződött messze elmaradt a várttól. Ennek okait hosszasan
lehetne elemezni, de erre a célra inkább meghívnám Baló Györgyöt!

Ilyenkor szokás néhány szóba összefoglalni az egész éves munkát is. Bár
legszívesebben mivel most 3 év ér véget talán jobb lenne a 3 évet
összefoglalni, de azt most terjedelmi okokból kihagyom. Inkább csak az
elmúlt egy évről ejtenék néhány szót. Arra bőven elég lesz a hely!

Az elmúlt egy év nem úgy sikerült ahogyan szerettem volna. Gyakorlatilag
semmilyen értelemben. Nem csak a koordinátori munkámon látszott meg a
gyengébb teljesítmény, hanem az élet szinte minden területén. De azokról
most nem kell beszámolnom nektek. Sajnos messze elmaradt az a teljesítmény
amit korábban megszokhattak tőlem, megszokhattam magamtól. Erről írni
megint csak túl hosszú lenne, azon képviselő aki figyelemmel kísérte az
ezzel kapcsolatos szappanoperákat az tudhatja miről van szó, és ismerheti
az ott elhangzottakat! Csak néhány kulcsszót említenék: fáradság,
kiábrándultság, szkepticizmus, lendületvesztés.
Nem akarom javítani a bukott tanuló jegyeit, hibáztam. Ezt már többször
korábban is beismertem. Sajnos országunkból adódik, hogy aki beismer
valamit az ellen fellázadnak, aki mindent kimagyaráz, azt elfogadják!
Hibáztam mert tovább húztam azt amit nem kellett volna. Ennek oka az, hogy
reménykedtem a feltámadásban. Nem jött el, mert sajnos elvesztettem minden
lelkesedésemet a HÖK iránt. A hallgatók iránt viszont sohasem, ő értük
mindig rajongtam és aki ismert az tudta ezt, és a hallgatók is tudták.
Jellegéből adódóan ez egy nagyon hálátlan munka így hát aki ezt vállalja
annak vagy nagyon keménynek kell lennie, vagy nagyon pofátlanak! Gondolom
most sokan azon tanakodnak és melyik lehetek!? A záró küldöttgyűlésen el
lehet mondani!
Természetesen azok a fizikailag nem megfogható dolgok ami jelen volt
szakterületen a jelenlétemmel azt nem lehet leírni, így a legtöbb ember
szemében elismerésre nem méltó.

Így hát csak a régi nagy dicsőség emlékével tudok elbúcsúzni. Legyen hát
példa cselekedeteim! Úgy érzem nem kell szégyenkeznem az elmúlt 4 év
munkájáért amit az önkormányzatban tevékenykedtem.

Köszönöm mindenkinek aki ezalatt az idő alatt segített nekem és a
szakterületnek, de főleg a hallgatók nevében köszönöm, hiszen ő értük
vállaltuk és vállaljuk, hogy az ő világukat jobbá tegyük!

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK