[Kepviselok] Búcsú

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2009. Júl. 6., H, 14:49:12 CEST

Kedves Mindenki!

Valószínűleg utoljára írok erről az emailcímről a képviselő-listára ... :'(

(már kezdenek elhatalmasodni rajtam az elvonási tünetek ..., mióta lejárt
a mandátumom, folyamatosan hol fáj a fejem, hol nem ... - az előbbi
hosszabb ideig)

A záró küldöttgyűlésen nem szerettem volna búcsúzkodni, mint a többiek
(tudtam, hogy ott bőgném el magam), ezért inkább itt szeretném megköszönni
mindenkinek a segítséget, aki valaha is (még ha egy kicsit is) segített a
munkámban.

Kívánok mindenkinek további jó munkát, és kívánom, hogy mindenki érezze
jól magát azo(ko)n a területe(ke)n, ahol (dolgozott, és ezután is)
dolgozni fog.

Dórival a héten még átrágunk mindent, ő utána elutazik Horvátországba
(sajnáljuk őt nagyon ezért), addig őt helyettesítem, majd ha visszajön, én
eltűnök :D

Ha valaki mégis szeretne tőlem majd valamit ezután is (ne álmodozz,
Melinda!), akkor az megtalál az eddigi elérhetőségeimen, kivéve ezen az
emailcímen :)

Kívánok mindenkinek szép, hosszú és tartalmas nyarat.

Üdvözlettel,
Nagy Melinda
senki
ELTE TTK HÖK