[Kepviselok] Távollét

Dukán András Ferenc dukan at ttkhok.elte.hu
2009. Júl. 13., H, 08:11:26 CEST

Szép napot!

Az elkövetkezendő kb. 3 hétben nem nagyon fogok e-mailt olvasni, ha mégis
kéne, akkor FONTOS-t írjatok a címbe. Telefonon elérhető leszek, de csak
mértékkel, mert külföldön leszek.

Azért kicsit hiányozni fogtok. Kösz, hogy együtt dolgozhattam veletek egy
évet és bocs az elmúlt két hétért. Eléggé elfáradtam, vezetőképző
szervezésben főleg, úgyhogy ezért külön köszönet Máténak, Penének,
Attilának, Tomónak, hogy pótolták a kieső munkámat. Legyen kellemes
nyaratok!

Áron meg megígérte, hogy visszaír, hogy kit érdekel. Csak, mert nem tudom
leellenőrizni, azért állja a szavát...

Dukán András Ferenc :)

Ui.: Brrr!