[Kepviselok] [TTK-Info] Bolt nyitva tartás, LOL, tájékoztató CD - aktuális nyári hírek

TTK HÖK Hírlevél info at ttkhok.elte.hu
2009. Júl. 16., Cs, 23:40:18 CEST

Szia!

Tudjuk, hogy már bőven benne vagy a nyárban, és reméljük sok pihenéssel
töltöd az időd, ám engedd meg, hogy néhány információt közöljünk veled
illetve a segítséged kérjük!

1.) Megváltozott a Hallgatói Bolt és a MÁV/BKV jegypénztár nyitva
tartása. Július 4-től július 31-ig 9-13.00 óra között találod őket
nyitva, ha netán szükséged lenne ELTE pólóra, pulcsira vagy csak egy
nemzetközi diákigazolványra!
Augusztus 1. és 23. között zárva tart a Bolt is és az egyetem mindkét tömbje is!
Nyitás augusztus 24-én.

2.) Ha szeretsz rendezvényekre járni, fotózni és nyitott szemmel
figyelni a történéseket, akkor ne habozz, jelentkezz hozzánk és számolj be
hallgató társaidnak, hogy mi történt és te hogyan is láttad azt a dolgot!
Szeptemberben indul az egyetem és Lágymányos új, online rendezvény
portálja, ahol az összes számodra érdekes egyetemi buliról, sport és
kulturális, valamint tudományos eseményről írunk, kritizálunk,
fricskázunk, fotózunk, tippeket adunk, szóval minden, ami lényeges ott
lesz! Legyél Te is a csapat tagja!
Jelentkezni az alábbi email címen tudsz:
vezeto(kukac)lol.elte.hu

3.) Valószínűleg amikor beiratkoztál, Te is kaptál valamilyen
információs anyagot a karról, amire éppen felvettek. Ez az anyag néhány év
óta egy CD formátumában testesül meg.
Az idei évben egy olyan profi tájékoztató kiadványt szeretnénk
összeállítani, amelyben az egyetem és a kar iránt érdeklődő, leendő
hallgatók, valamint a már itt tanuló BSc-s és MSc-s hallgatók is
megtalálják azokat az információkat, amelyek őket érdeklik és szükségesek
lehetnek számukra.
Arra vagyunk kíváncsiak, hogy te mire lennél kíváncsi és mit látnál
szívesen viszont ebben a tájékoztató anyagban?

Szakos tantervet? Tárgyleírásokat? Oktatókról tippeket? Étkezési
lehetőségeket a Kampusz körül? Rendezvényekről infókat, képeket?
Térképet az épületről és a környékről?
Vagy bármit, amire neked szükséged volt, de mégsem jutott el hozzád az
info, vagy nehezen volt megszerezhető...

Írd meg röviden és igyekszünk pótolni, ami kimaradt!
Ide küldd: jonnyb(kukac)alapitvany.elte.hu

Köszönjük a segítséged!

Kellemes nyári pihenést kíván Neked a Hallgatói Alapítvány csapata!