[Kepviselok] Mentor oktatási anyagok

Tabajdi Peter pene at ttkhok.elte.hu
2009. Júl. 27., H, 03:38:16 CEST

Kedves tisztségviselők!

A pár hónappal ezelőtt megrendezett mentorfelvételin sokan problémásnak
tartottátok, hogy Robi beszélt a tisztségviselők helyett. Az indokaitok
elfogadhatónak tűntek, ugyanis tényleg nem egy hibát találhattunk az
elhangzottak közt.

Mindezt csak azért említem meg, mivel most, hogy már a harmadik vagy
negyedik adag oktatási anyagot rakom fel a mentorhonlapra, gondoltam
megnézem, hogy Ti is ennyire ügyeltek-e a munkátokra, minőségi-e az anyag
amit felrakunk a mentoroknak.

Ebben a mai nap után sajnos kicsit kételkedem, ugyanis csupán pár
(pontosabban 5 db) weboldal címét ellenőriztem le, hogy mégis elérhetőek-e
azok (ha már beleírtátok az anyagaitokba), és hát enyhén szólva is
csalódtam, kettőt el sem lehetett érni, egyen az információtartalom
alulról közelítette a nullát, egy "belső", hökös címre mutató linken pedig
2008 májusi volt a legfrissebb anyag...

Remélem az elküldött anyagaitok egyéb részei nem ennyire silány
minőségűek, ill. az se lenne probléma, ha nem ctrl+c, ctrl+v alapon
íródnának ezek, vagy legalábbis alapos ellenőrzésen esnének át a
"beidézett" részek. Azt hiszem tavaly erről már nem egyszer említést
tettem, úgy tűnik hozzátok nem jutott el ez az infó.

Megkérnék mindenkit, hogy még egyszer nézze át alaposan mit is küldött el
a Máténak, és ha hibát talál azt jelezze nekem, hogy javíthassam az
oldalon.

Ez a mail természetesen nem a célt szolgálja, hogy most mindekinek
beszóljak, szimplán csalódott vagyok. Nem mindegy, hogy a mentor azt
mondja-e a gólyának, hogy ezt itt találod, azt ott, ez így van, az úgy,
mert Nektek lesz több munkátok, ha már az alapinformációja téves...

udv,
--
Pene