[Kepviselok] [Mentor] Gólyatánc

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2009. Júl. 27., H, 18:10:45 CEST

Tök jó! Csináljuk meg!

Javaslatok:

Mindenképpen ez legyen egy külön, lehetőleg fél pucér zsíros betéttel a
Bodóval, a Mészivel meg a Tóth Mátéval:
http://www.youtube.com/watch?v=qontNFCvQlM

De ha nem:
http://www.youtube.com/watch?v=H49RAnhN9K8&feature=PlayList&p=377805CA7803C9DC&index=0&playnext=1

Na ezt bármikor:
http://www.youtube.com/watch?v=YDB7rRV63PY&feature=PlayList&p=377805CA7803C9DC&index=1

Előbbi három kollégával összebújva ezt bármikor:
http://www.youtube.com/watch?v=06rcDsSLeDM

EZ ROHADT JÓ:D
http://www.youtube.com/watch?v=ZXxLD1tNSAQ&feature=PlayList&p=3A5DB9A840B41FEE&playnext=1&playnext_from=PL&index=65

Jujj:)
http://www.youtube.com/watch?v=dtPuQYrnRwo

Na amire tényleg bármikor:
http://www.youtube.com/watch?v=P86fPsC_cCQ

Aki betol valami Shakira vagy latin fost azt felakasztom! Aki bármi bűnös
gondolatot mer levonni zenei ízlésemről, azt szintén! Van akit amúgy is!

Igaziból valami tök ütemes kellene, amiből simán kihallod a ritmust pl.
Womanizer, vagy Poker Face, de most már megyek Colorstar koncertre pá!

mrobert