[Kepviselok] demonstráció a XI. kerületi önkormányzat tiltó rendelete ellen

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2009. Jún. 9., K, 23:11:44 CEST

Üdv,

Ezzel kicsit elkéstél nem? Már csak azért is, mert én is belinkeltem már,
még a demonstráció idõpontja elõtt.

Viszont ha valaki nem követte volna az eseményeket, akkor az történt, hogy
a kerület bevette a szálláshelyek közé a kollégiumokat, azaz ott továbbra
is lehet alkoholt forgalmazni akár este 10 után is.

Találkozunk õsszel a Martosban ;-)

Prog.terv. Pét. Bal.

ui.: 200-an voltak.