[Kepviselok] EHÖK Vezetőképző

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2009. Jún. 22., H, 15:23:27 CEST

Sziasztok!

Sajnos nem kaptam elektronikus formában anyagot a vezetőképzőről. (Ha
érdekel valakit személyesen keressen meg, és szóban tájékoztatom.)
Amit lehet róla tudni röviden: a szokásos helyen, Sarlóspusztán lesz
július 7-e és 11-e között, a szokásos programmal.
Ide csak a tisztségviselőknek ajánlott lejönni, valamint esetleg
olyanoknak, akik már nagy tapasztalatokat szereztek a Hallgatói
Önkormányzatban, hiszen a HÖK-nek maximum két-három szabad helye van...

Szép napot!

Tomó