[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Szociális elnökhelyettes szoceh at ttkhok.elte.hu
2009. Jún. 28., V, 11:49:10 CEST

Kedves Képviselők!

Csatolva olvashatjátok beszámolómat az elmúlt időszakról, és az egész éves
munkámról. Levelem végére is bemásoltam.

Üdvözlettel:

          Pauer Eszter
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes
      szoceh at ttkhok.elte.hu

Szociális elnökhelyettes beszámolója
2009. április 23. – 2009. június 29.

	Beszámolóm első részében az április 23 óta eltelt időszak eseményeiről
időrendi bontásban számolok be, második részében pedig az éves
beszámolómat olvashatjátok, tematikus elrendezésben.
	Április 24-26-ig részt vettem a Királyréten tartott mentortáborban, ahol
tartottam egy nagy, frontális előadást, majd forgószínpadszerűen 3 db
szekciót. A szekció munkát elég hatékonynak éreztem, az előadást kevésbé.
Talán legközelebb azt kiis lehetne hagyni, és több időt hagyni a
szekcióknak.
	27-én hétfőn tartottam KÖB ülést, ahol szó volt az egyszeri
pályázatokról, valamint kiírtuk a 2008-2009 2. féléves szakmai gyakorlati
ösztöndíj pályázatot.
	Április 28-án részt vettem a Küldöttgyűlésen.
	Április 29-én Ekker Nikivel tartottunk egy képzést azoknak a mentoroknak,
akik nem tudtak jelen lenni a táborban. Előadásomat próbáltam
interaktívvá tenni, és azt hiszem egy elég jó hangulatú előadás
sikeredett. Úgy érzem, hogy ennek az előadásnak több értelme volt, mint a
Királyrétinek.
	Hónap végén természetesen megint összeállítottam az aktuális utalási
listákat.
	Május elején küldtünk ki info listára levelet, amiben tájékoztattuk a
hallgatókat a szakmai gyakorlati ösztöndíjról, valamint a félév utolsó
utalásának időpontjáról. (Atzán úgy alakult, hogy még júliusban is lesz
utalás, akkor még a hiányosoknak ki tud menni a pénze.)
	Május 15-e volt a szakmai gyakorlati ösztöndíj leadási határideje,
hétvégén ezeket a pályázatokat bíráltam el.
	Elkészítettem az engem érintő jutalomkeret pályázatokat, és részt is
vettem a bíráló ülésen.
	Május 27-én tartottam az utolsó KÖB ülést, ahol döntöttünk a szakmai
gyakorlati támogatásról, elbíráltuk az egyszeri pályázatokat, valamint
beszéltünk a vezetőképző tervezetéről, a szekció munkáról.
	Még májusban megkértem a KÖB tagokat, hogy írjanak véleményt az egész
éves munkájukról, az én munkámról, és hogy hogy érezték magukat a
KÖB-ben. Elég sokan eleget is tettek ennek a kérésnek. Amennyiben téged,
aki ezt a beszámolót olvasod, érdekelnek ezek a vélemények, szívesen
elküldöm neked.
	A júniusi utalás is rendben lezajlott. Két ember jelezte, hogy probléma
volt a pénzével, egyikőjüknek igaza is volt, neki még júliusban utaljuk
az elmaradt ösztöndíját.
	Június 23,24,25-én felvételi bizottság hallgatói delegáltja voltam, de ez
már nem tartozik a szocehséghez.
	Elkészítettem a júliusi utalási listát, és ezzel véget is ért ez a tanév.

Egész éves beszámoló
	Először is azzal kezdeném, hogy nagyon szerettem szoceh lenni, és nagyon
szépen köszönöm azt a rengeteg segítséget, amit mind a KÖB tagoktól, mind
a tisztségviselőktől, mind pedig a képviselőktől kaptam.
	A legfontosabb momentum talán a szociális támogatás. Én úgy érzem, hogy
ebben a kérdésben elég különböző volt a hozzáállásom a két félévben. Első
félévben még elég elveszettnek éreztem magam, ezért minden részletre
nagyon alaposan odafigyeltem, a KÖB tagokat rendszeresen tájékoztattam,
készítettem tájékoztató anyagokat, felmérőt írattam. Ehhez képest második
félévben már rutinszerűen intéztem a dolgokat, és kevesebb figyelmet
fordítottam az ismeretek felfrissítésére. Ezt hibámnak érzem, és
következő félévben szeretnék nagy figyelmet fordítani erre. Szerencsére
azonban fennakadást nem okozott ez sem, és minden rendben lezajlott.
	A három rendszeres pályázatról külön - külön érdemes beszélni. Sport
ösztöndíjnál nagyon sokat köszönhetek Végh Tamásnak, aki ezt a tehet
levette vállamról. Vezetőképzőn szó lesz ennek a pontrendszerének az
átdolgozásáról. Tudományos ösztöndíjnál is nagyon köszönöm Tamás
segítségét, valamint az éppen a HALI-ban tartózkodó angolul tudó
kollégáknak.  Közéleti ösztöndíjat pedig mind a két félévben
együtt bíráltuk el KÖB ülésen. Ezt elég hatékonynak éreztem, és nem is
szeretnék rajta változtatni a következő évben.
	Szakmai gyakorlati ösztöndíjjal nem voltak problémák ebben az évben
szerencsére. Át kell gondolni ennek a kapcsán, a Ring Peti által javasolt
Erasmus-os támogatást.
	Egyszeri pályázatokkal sem volt semmi probléma. Itt a jövő nagy kérdése,
hogy a rendkívüli szoctámba belevegyük-e a válás kategóriát. Szintén
vezető képzőt érintő kérdés.
	A KÖB ülések jó hangulatúak voltak, a tagokkal meg vagyok elégedve,
többen jövőre is szeretnének részt venni a munkában nagy örömömre.
	Még egy pár szót ejtenék a jövő nagy kérdéseiről amikről részletesen majd
a vezetőképző szekciójában lesz szó. Természetesen másról is lesz szó, Az
alább felsoroltak csak a legkardinálisabb kérdések. Ilyen a kétkörös
illetve elektronikus szoctám, az első éves MSc-sek tanulmányi ösztöndíja,
valamint az Erasmus támogatás. Várok minden érdeklődőt a szekcióban.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat, bármi kérdésed van még, keress
bátran.

Pauer Eszter
Szociális elnökhelyettes
Name: Éves beszámoló.doc