[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Sportbiztos sportbiz at ttkhok.elte.hu
2009. Jún. 29., H, 17:46:11 CEST

Tisztelt Képviselők!

Csatolva és a levél végén is megtaláljátok az éves beszámolómat. Jó
olvasgatást.

Hegedűs Endre
ELTE TTK HÖK
Sportbiztos

Beszámoló
Sportbiztos
2008.07.06-2009.07.03

Tisztelt Küldöttgyűlés!

	Megválasztásom óta a következőket sikerült megvalósítanom:

•	Részt vettem az EHÖK vezetőképzőjén, ahol rengeteget okultam, és
sikerült a többi kar sportfelelőseivel sokat ígérő munkakapcsolatot
kialakítani.
•	A 2008 augusztusi mentortáborban előadást tartottam a sportolási
lehetőségekről.
•	A Kocsmai Küzdősortok rendezvényt levittem a matekos gólyatáborba,
Bódvarákóra és az IK-s gólyatáborba is.
•	Szeptember 1-én kritériumdolgozatot írattam a kémiás gólyákkal.
•	Szeptember 2-án teremfelelősként lebonyolítottam a matekos gólyák
beiratkozását.
•	Szeptember12-én sport bizottsági ülést tartottunk ahol a többi
kari sportossal átbeszéltük a félév teendőit, rendezvényeit, illetve
megvitattuk a BEAC és az ELTE Vízitelep kérdését.
•	Október 25-27 között részt vettem a Magyarországi Egyetemek és
Főiskolák
Sportszövetségének(MEFS) országos konferenciáján. A találkozón nagyon
sok tapasztalatra tettem szert és láthattam hogy más egyetemek hogyan
csinálják jobban, illetve rosszabbul a sportügyeiket, mint mi. Ki tudott
alakulni bennem egy elképzelés, ami alapján megvalósítható, hogy úgy
működjön az ELTE-sek sportszolgáltatása, mint akár a Debrecenieké.
•	November 14-én bizottsági ülést tartottunk, ahol a közeljövő
rendezvényeiről és a megalakulni készülő Sport Kft-ről volt szó.
•	2009 januárjában Megírtam és beadtam a sport és kulturális
pályázatra a következő féléves terveimet.
•	Január végén az összehívott bizottsági ülésen elbíráltunk a
beérkező sportpályázatokat.
•	Májusban részt vettem és egy csapatot is szerveztem a TÓFK
Sportnapján, ahol azért fociban a TÓFK-ot elvertük.
•	Júniusban megírtam a következő féléves pályázataimat a sport és
kulturális pályázatkiírásra.
•	Június 12-én bizottsági ülést tartottunk, ahol megterveztük a
közeljövő feladatait. Egy összképet készítünk a magyarországi egyetemek
sportéletéről, hogy ez alapján fejleszteni tudjuk az egyetemünk
sportéletét a most kialakult helyzetben. Ezen a bizottsági ülés elbíráltuk
a sportpályázatokat.
Rendezvények:

•	Kocsmai Küzdősportok:
A tanév mind a két félévében sikerült megvalósítani a rendezvényt. Egy
félévben 12-13 alkalmat rendeztünk meg hetente 40-70 vendéggel. Ebben az
évben kibővült a kínálat, megdupláztuk a számunkra fenntartott
biliárdasztalok számát. Az italkedvezményt továbbra is megkaptuk. Több
alkalommal is sikerült külső helyszínen, az ELTE nagyobb rendezvényein
(LEN, Utcabál, Beach Party) megvalósítani a hallgatók ingyenes Kocsmai
Küzdősportolását.

•	Lágymányosi Focibajnokság:
Az őszi félévben sikerült összeismerkednem a szervezőkkel és vállaltam,
hogy intézem a rendezvény pénzügyeit, pályázatait és elszámolásait.
Sikerült eredményesen együtt dolgoznunk, és ennek köszönhetően a második
félévben több csapat tudott nevezni a bajnokságra, illetve az első két
osztály csapatai a Mérnök utca salakos pályáiról átköltözhettek a JÁG
műfüves pályáira. Ez azonban plusz költségekkel járt amit a csapatokra
kellett ráterhelni. Ez a probléma most megoldódni látszik, hiszen a 2009
őszi félévre dupla annyi támogatást kaptunk a sport és kulturális
pályázaton, mint szoktunk.

•	5vös 5km:
A félévente megrendezésre kerülő futóversenynek a XV. és XVI. alkalmát
szerveztük meg idén Horváth Ákossal és Székely Mózessel. Az őszi félévben
sikerült javítani a rendezvény megjelenésén. Jobb minőségű plakátokat és
pólókat csináltattunk és szponzorált minket a RedBull. A tavaszi félévben
viszont sikerült tényleg kibővíteni a rendezvényt, mind létszámban, mind
színvonalban. Megdupláztuk a résztvevők számát (így a pólók számát is),
illetve újabb szponzorokat találtunk. A Nike és a Panasonic állta a
díjakat és kihozták a futószervizt, a rendőrséggel pedig lezárattuk a
környező utcákat a futók biztonsága érdekében. Csináltunk egy tombolát a
rajtszámokból ami sikeres lett így ezt meg lehetne tartani, és végül, de
nem utolsó sorban megtisztelt minket Hudecz Ferenc rektor úr azzal, hogy ő
adta át a díjakat.
•	Lágymányosi síparty:
Először rendeztünk síelést a három lágymányosi kar és a TTK Hallgatói
Alapítvány összefogásával. A kezdeti nehézségek után sikerült
összegyűjteni a megfelelő számú résztvevőt, sőt ami azt illeti még többet
is. Nagyon jól tudtam együttműködni a többi kar és az alapítvány
képviselőivel. Az utazás zökkenőmentesen lezajlott, a résztvevők
elégedettek voltak az úttal és én megtanultam síelni. Az eredményes
utazást követően eldöntöttük, hogy jövőre is megszervezzük az utazást.
•	Nagyobb rendezvények:
Az ELTE nagyobb rendezvényein például a LEN-en, az Őszi Utcabálok, illetve
a Beach Party-n, vállaltam a nappali sportprogramok megszervezését. Minden
alkalommal sikerült 9-10 sportágban lehetőséget kínálni a hallgatóknak a
kikapcsolódásra, szórakozásra. A Kocsmai küzdősportok is kiköltözött
mindegyik rendezvényre.
•	Paintball:
2008 nyarán vásároltunk egy kisebb társasággal paintball felszereléseket,
amiket sokáig nem sikerült hasznosítani, azonban most talán ez is erőre
kap. Sajnos eddig nem sikerült benne nagyobb részt vállalnom, de igyekezni
fogok.
Szilveszterkor Mázsás István Sándorral rendeztünk egy paintball nappal
egybekötött szilveszteri mulatságot, amire a várakozásunkon felül érkeztek
lövöldözni vágyók.
•	12 órás éjszakai ELTE Sport
A rendezvényen mint segítő vettem részt, illetve megmutattam kosárlabda
tudásomat.

Megválasztásom óta rendszeresen válaszoltam a hallgatós sporttal
kapcsolatos kérdéseire. Aláírtam a hallgatók sportigazolásait, segédkeztem
a TTK-s hallgatók sportpályázataiban. Beszámolóimat a rendezvényeimről
egy-két kivétellel időben elkészítettem, a támogatásokkal el tudtam
számolni mind a TTK HÖK, mind a Rektori Hivatal felé. Rendszeresen
eljártam a matematika szakterületi csoport üléseire, a KARMA
megbeszéléseire, és alapító tag lettem az OMAHA-ban.

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat!

Hegedűs Endre
ELTE TTK HÖK
Sportbiztos