[Kepviselok] beszámoló

fizika szakterületi koordinátor - Juhász Krisztina fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2009. Jún. 30., K, 18:52:41 CEST

Sziasztok!

Csatoltam a beszámolóm.

Üdv,
Kriszti
--------- következ? rész ---------
Éves beszámoló - Fizika szakterületi koordinátor

Részt vettem delegálásomnak köszönhet?en a Fizika Intézeti Tanácsokon,
Kari Tanácsokon, választmányokon.

Fizika Intézet MSc-s felvételi bizottságának megbeszélésein jelen voltam, a nyáron és ?sszel
itt véglegesít?dtek a felvételi követelmények. Ezeket gyakorlatban is láthattam a felvételi
bizottságos delegálásomnak köszönhet?en. Részt vettem a fizikus Erasmus bírálton (sajnos kevés
pályázat volt).

Megválasztásom után részt vettem a gólyatáborban, majd segítettem a beiratkozáson,
kritérium dolgozatot felügyeltem, elkészítettem a gólyalevlistát, és ismerked? bulit tartottunk.
Az ?sszel segítettem a Karrier Napon, majd az ?szi és tavaszi Nyílt Nap fizikus részén és az Education.
Az év elején még sok megkeresés érkezett a gólyáktól különböz? tanulmányi kérdésekkel,
melyeket igyekeztem megválaszolni e-mailben, személyesen.

Kés?bb egyik szervez?je voltam a Gazdasági Fizika Téli Iskolának.
(Segítettem a Biológus Téli Iskola pályázatában)

Majd tavasztól a nyári iskola szervezése egy hatalmas project a szakterületen.
Ennek tükrében hetente tartottunk megbeszélést az oktatókkal. Szállást kerestünk,
terepszemlét tartottunk, majd lefoglaltuk.
Elkészítettünk hozzá egy küls? pályázatot és a honlapot készítettünk.

Évvége felé a hallgatói megkeresések a harmadévesek szakdolgozat és záróvizsga
jelentkezésével, illetve lebonyolításával kapcsolatban történtek.

Az év során segítettem az MSc-s kiadvány elkészítésében, írtam cikket a Nyúzba.

A szakterületen lezajlott további események:

Ebben az évben is sok szakterületi bulink volt, de most is a szakmai programok domináltak:

Volt egy TDK hétvégénk Debrecenben, ahol az alsóbb éves hallgatóknak mutatták be munkájukat
az el?adók. Majd volt Kari TDK Konferencia szép számú BSc-s résztvev?vel.

Sikeresen lezajlott az Ortvay verseny (több külföldi részvételével,
és eredményes szereplésével, pl. Oxford-ból), ennek eredményhirdetésére
kisebb csúszással december 11-én került sor.

Volt egy szakos tájékoztató a Fazekas Mihály F?városi Gyakorló Általános Iskola
és Gimnáziumban egy lelkes hallgató(Kómár Péter) által eljutottak a szakos tájékoztató lapok.

Voltak nálunk vidéki fizikushallgatók laborlátogatásokon. Egész évben futott a Fizika Labirintus,
mely középiskolások körbevezetése, laborlátogatása az épületben.

Köszönöm a lelkes embereknek, akik segítették az éves munkámat!

Szívesen válaszolok a felmerül? kérdésekre szóban, vagy levélben.

Üdvözlettel,
Juhász Kriszti
fizikaszk at ttkhok.elte.hu