[Kepviselok] beszámoló

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 1., V, 10:04:43 CET

Kedves Tisztégviselők, Képviselők, Mentorok

A beszámolóm alább olvasható, illetve csatolva is megtalálható.  A késért
szíves elnézéseteket kérem!

Főbb események időrendi sorrendben:
December 19-én részt vettem választmányi ülésen, ahol a jutalomkeret
pályázatok bírálata zajlott.
Január 20.-ai választmányra elkészítettem a 2008-as év értékelését
Január 23-24: az én feladatom volt, hogy az Educatio kiállításon a
környezettudományi szakterület megfelelő számban képviseltesse magát. A
23.-ai napon én is kinn voltam.
Január 26.: Szakterületi csoportülésen vettem részt.
Január 27.: mentormegbeszélést tartottam, ahol a jövő évi mentorrendszer
előkészítése volt a téma.
Január 30.: Nyílt napon segédkeztem,
Február 10.:  Záró mentorközgyűlésen tartottam. Ezúton is szeretném
megköszönni a kémiás lányoknak, hogy segítettek az esti fogadás
előkészületeiben!
Február 15.: a HÖK választmányi hétvégéjén vettem részt.
Február 19.: Mentormegbeszélést tartottam, a 2009-es év programjainak
előkészületeiről volt szó
Február 23.: Találkoztam az ELTE PPK Animátorkoordinátorral, Páli Nórival
Február 25.: újabb megbeszélést tartottam. Itt már konkrét problémás
időpontokra, ütemezésre próbáltunk megoldásokat találni.

Emellett az alábbi dolgokkal foglalkoztam:

2009-es mentorprogram
December közepe óta folyamatosan formálódik a 2009-es év mentorprogramja.
(Részletekről a csatolmányban olvashattok). Báttan állíttatom elég jól
haladunk. Még van pár kardinális kérdés, amit nem sikerült lefixálni, de
remélhetőleg a héten az összes függőben lévő problémát meg tudjuk oldani.
A munkában nagyon sokat segítenek egyes mentorok és lelkes szakterületi
képviselők. Az ő lelkesedésük rendívül sok erőt ad számomra és emellett
nagyon megnyugtató érzés, hogy egy ilyen csapattal vághatok neki az idei
év munkának.

MMGV:
Az MMGV-k kitöltése befejeződött, a kiértékelése folyamatban van. A keddi
KGY-n fogom tudni megmutatni az eredmény.

KÖB:
Dolgoztam a szoctámátvételen, szociális támogatás kiértékelésén. Emellett
részt vettem minden KÖB ülésen.

Jelenleg folyamatban van:
-mentorplakát tervezése
-a mentor.elte.hu átszerkesztése
-promo videó elkészítése
-jelentkezési időszak apróbb előkészületei

Jövőben:
-lásd mentorprogram 2009. (csatolva)

Eger, 2009. március 1.
									Bodó Máté