[Kepviselok] Beszámoló

riti at ttkhok.elte.hu riti at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 1., V, 18:05:59 CET

Sziasztok!

A múltkori KGY óta a következő programokat vettem részt:
Okt 17. Gólyabál
Nov 6. Fizikus Buli
Nov 28. HÖK – Mentor party és utána TÓFK Gólyabál
Dec 4. Zöldmacskás Fizikus Buli
Dec 11. Jeges Est
Febr 26. Fizikus Buli

Ezenkívül segítettem a fizikushallgatóknak a vizsgaidőszakban felmerülő
problémáik megoldásában és KÖB tagként részt vettem a KÖB üléseken,
szoctámot és hiánypótlást vettem át és bíráltam is szoctámot.
Mentorként segítettem a gólyáknak hogy minél sikeresebben és jó
eredményekkel zárhassák az első egyetemi félévüket és tanácsokkal láttam
el őket az előzetes tantárgy felvétel során.

Üdv

                           Sáfrány Edina Rita