[Kepviselok] beszámoló

Pozsonyi Alexandra alexsandra at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 1., V, 21:14:14 CET

Kedves Tisztségviselők és Képviselők!

Elnézést, hogy én is késve küldöm a beszámolót.

Előző KGY óta:
Leginkább a KÖB munkájában vettem részt. Szociális támogatás pályázatainak
átvételében, hiánypótlásában és bírálásában segédkeztem. Voltam az összes
KÖB ülésen.
A Szacs üléseken is ott voltam, ha emlékezetem nem csal.
A februári 16-ai Tanulmányi csoport ülésen részt vettem.
Részt vettem egy választmányon is 2009. február 17-én tanácskozási joggal.
Ezenkívül segítettem a Környtan-Bioszos felező buli (február 26)
szervezésében és lebonyolításában.

És persze segítettem a szaktársaim és kartársaim tanulmányokkal és
szociális ügyekkel kapcsolatban felmerülő kérdéseire és elláttam még
mentori teendőimet is.

Üdv mindenkinek, találkozunk kedden:

Pozsonyi Alexandra
Környezettanos képviselő