[Kepviselok] lemondas

ELTE TTK HA Gazdasagi gazdasagi at alapitvany.elte.hu
2009. Már. 2., H, 14:11:00 CET

Tisztelt Kepviselok!

Marcius 31-i hatallyal lemondok az ELTE TTK Hallgatoi Alapitvany titkari
posztjarol. Ezzel egyutt pedig felmondtam (le-fel, milyen erdekes a
magyar nyelv) mint az Alapitvany gazdasagi vezetoje.

2005. szeptember elseje ota (talan Dudival egyutt en vagyok a legregebben
tisztsegviselo) latom, lattam el ezt a posztot, mely az evek soran
nagyon sok oromet, sikerelmenyt hozott;
akik kozul a level cimzettjeivel egyutt dolgoztam, ezt orommel tettem. Akikkel
nem dolgoztam egyutt, azokkal is szivesen tettem volna ezt, ez biztos,
hisz egyszeruen szerettem ezt a munkat vegezni, barmi volt is az aktualis
teendo.
Ugy gondolom sikerult valami ertekeset letrehoznunk.
Mostanra azonban mar sajnos tobb lett a nyug es a teher, mint az orom es a
kedv, igy idejet latom, lattam tavozni. Ezt termeszetesen idoben kozoltem
az Alapitvany elnokevel is, aki mar megtette a megfelelo
lepeseket, es biztos vagyok benne, hogy a szandeka szerinti legmegfelelobb
potlasomrol fog gondoskodni.

Sanya

ui: fokepp magamnak,:  "no de hat ne busuljatok"

Hobor Sandor
gazdasagi vezeto
ELTE TTK Hallgatoi Alapitvany
tel:30/66-37-570