[Kepviselok] beszámoló

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 3., K, 13:51:17 CET

Tisztelt mindenki!

Legutóbbi beszámolóm óta nagyrészt vizsgaidőszak volt. Ekkor az szokásos
dolgokat csináltam, ami ilyenkor az egyetemisták szoktak (pl: dvd-ztem,
ámítógépen játszottam). Tekintettel arra, hogy a szakterületemen van sok
hallgató aki szokott tanulni is, így főleg ezzel voltak elfoglalva, nekem
kevés munkát adtak. Már régóta gondolkodtam is, hogy ilyenkor megérdemlem
e a közéleti ösztöndíjat. Szerencsére a küldöttgyűlés le vette a terhet a
vállamról...
A félév elején szokásosan sok hallgató keresett meg, főleg tanulmányi
kérdésekben, ezek mindig adnak tennivalót. Ezenkívül frissítve lettek a
levlisták. Nemzeti Parkos túra szervezés zajlik (csak mondom Őrségi
nemzeti Park, április 8-10.). A földrajzos felező már lezajlott, a
földtudós most csütörtökön lesz. Ezek szervezésében aktívan nem vettem
részt, az érintett évfolyamok maguk szervezték meg. Volt ezenkívül már
szacs is ebben a félévben. MOL szokásos játékára próbáltam beszervezni
csapatokat (ahol én magam is indulok, egy ELTE-SZiE konzorciális
csapattal) több-kevesebb sikerrel. Legutóbbi információm szerint 10 ELTÉ-s
csapat van. Ez karcsú a BMÉ-nek és a BMF-nek is több van, nem beszélve a
Szegedi egyetemről. Történelmi pillanatnak voltam részese, amikor
összehívásra került a könyvtárbizottság, amelyen nagy kedvvel vettem
részt.
Néhány probléma, amelyen szacson is elég sok szó esett: Sajnos tavalyi
félévben a választmányok nagy többségén nem vettem részt (azonban mindig
írtam kimentést, ami korábban nem elmondható a többségről), melynek két
oka van. Az első és kisebb ok, az az, hogy két és fél szakot csináltam és
elég megterhelő volt, szinte minden héten írtam zh-át (tudom a normális
szakokon ez a megszokott), emellett rengeteg órám volt. A másik ok az,
hogy nem kívántam Jancsó Tamással együtt dolgozni. Aki konkrét eseteket
kíván (merthogy kaptam ilyen kérdéseket), azoknak nem fogok tudni mondani,
 bár volt több is aminek mindenki tanúja volt, csak max nem fogta fel mi
zajlik (vagy nem érdekelte). Szóval ez a folyamat Szenes Áronnal
kezdődött, és Tamás ezt vette át, sajnos továbbfejlesztve. Úgy érzem, hogy
morálisan van gond az önkormányzattal. Nem ELTE TTK-ás sajátság ez, de
engem nem érdekel, hogy máshol mi van. Ne azért legyünk jók, mert a
többiek gyengék! És számomra az sem magyarázat, hogy a világ ilyen bele
kell törődni! Ez a gyenge emberek kifogása. Nyílván a hallgatók nem rájuk
fognak emlékezni, és nem is rá fognak tömegével szavazni. Szóval nem értek
egyet a módszerekkel, és nem értek egyet a háttérben zajló mutyizással
sem! (Üzenem a háttérből kukucskáló más karok HÖKöseinek, hogy ez nem
vicces!).
Hibát követtem el akkor amikor nem jártam választmányra, evvel nem lehet
megoldani a dolgokat. Viszont ahogy látom ebben az önkormányzatban mással
sem. Azt mondjuk tök jó az önkormányzat. Én egyszerűen csak annyit mondok
kenyeret és cirkuszt a népnek! Már több ezer éve beválik, miért pont itt
mondana csődöt?!
Sokan észrevették, hogy egy kicsit alább hagyott a lendületem. Igen ez így
van, mert régóta csinálom, és a geológus szak feladása lelkileg is
kihatott rám. Azonban még sok minden van amit meg lehetne valósítani, és
most némi időm is felszabadult. Csak azoknak üzenem akiknek mindenféle
furcsa gondolatok forognak a fejében.

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba