[Kepviselok] vezetőképző jelentkezés

Klincsek Krisztina kornyszk at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 3., K, 23:49:36 CET

Kedves Képviselők!

Mint azt korábban írtam, március 13-15-én lesz a TTK és Bárczi HÖK közös
vezetőképzője Celldömölkön.
A részvételi díj 4000 Ft lesz, ez tartalmaz külön buszt a le- és
visszautazáshoz, szállásköltséget, étkezést (pénteken vacsorát, szombaton
3-szori étkezést, vasárnap reggelit).

A programtervet pontosítás után kiküldöm, viszont pénteken lesz egy rész,
mikor 3 szekció közül választhattok:

1.	rendezvények: TTK-Bárczi Gólyabál (megbeszélés, ötletelés)
2.	mentorprogram kialakítása a Bárczin (TTK-ról is lehetnek résztvevők)
3.	alapozó – kötetlen beszélgetés a HÖK-ről, a HÖK feladatairól

Légyszi a jelentkezésnél írjátok meg azt is, melyik iránt érdeklődtök e
három közül, mert a csoportok létszámát jó lenne előre látnunk!

Jelentkezni nálam lehet (e-mailben) péntekig!

gyertek :)

üdv:
Klincsek Krisztina
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Környezettudományi Szakterületi Koordinátor

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Tel:     30 - 3770675