[Kepviselok] Fogadóóra + bocsánatkérés

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 5., Cs, 13:37:08 CET

Szép napot!

Nem tudom, hogy kiküldtük-e már, most nem találtam, mindenesetre az
Ellenőrző Bizottság a fogadóóráját csütörtökön 14-16-ig tartja. Már ma is.

Ezen felül elnézést kérek Gazdasági biztosunktól, amiért lemaradt a KGY
szavazólapjáról és ezért kevesebben szavaztak beszámolójáról érvényesen,
mint másoknak, amiért a többiekével nem megfelelően összehasonlitható a
beszámolója. Mivel csak egy érvényes szavazat nem volt igen, ezért a
végeredményen ez semmiképp se változtat.

Dukán András Ferenc