=?iso-8859-2?Q?vezet=F5k=E9pz=F5_JELENTKEZ=C9S_+_felez=F5_besz=E1mol=F3_k?= iegészítékiegészítékiegészítékiegészíté =?iso-8859-2?Q?kieg=E9sz=EDt=E9kieg=E9sz=EDt=E9kieg=E9sz=EDt=E9kieg=E9sz?= =?iso-8859-2?Q?=EDt=E9s?=

Klincsek Krisztina kornyszk at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 7., Szo, 15:33:15 CET

Sziasztok!

Aki szeretne jönni vezetőképzőre, (még mindig) írhat nekem levelet!
Valamiért úgy sejtem, a pénteki határidőig nem jelentkezett mindenki aki
jönne.
A részvételi díj 4000 Ft, program csatolva.

Más:
Szeretném módosítani a felezőnk költségvetés beszámolóját.

A 100 Ft-os belépőkből 32600 Ft gyűlt össze.
Ahogy a pályázatnál írtam, ezt előre nem tudtuk megmondani. Viszont így
ebből fedezni tudjuk a buli összes költségét:

- 20 db plakát: 5600 Ft
- terembérlés: 15000 Ft
- csoki (a párkereső verseny ajándéka, nem szerepelt a benyújtott
pályázatban, a szervezők saját pénzből fizették) 2200 Ft

összes kiadás: 22800 Ft
összes bevétel: 32600 Ft

maradvány: 9800 Ft, amit a TTK HÖK-nek, mint anyagi felelősségvállalónak
beadunk.

Köszönjük a pályázatra megítélt támogatást a TTK HÖK-nek és az Ebihalnak,
viszont a nem várt mértékű belépődíjakból összegyűlt bevétel miatt
természetesen nem kívánjuk felhasználni.

üdv:
Klincsek Krisztina
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Környezettudományi Szakterületi Koordinátor

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Tel:     30 - 3770675

Name: Vezetőképző.doc
Type: application/msword