[Kepviselok] Fontos kérés + távollét

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 9., H, 22:14:43 CET

Kedves Mindenki!

Holnap 10 órától másnap 10 óráig (vagyis 2009. március 10-11, kedd-szerda)
sem telefonon, sem emailben, sem bármilyen más módon nem leszek elérhető.
(valószínűsíthető, hogy a fent említett időpontoktól eltérően sem leszek
elérhető a két nap, de ott még lehet próbálkozni, ha el szeretne valaki
érni)
(A telefonom a testvéremnél lesz, ha ő felveszi, akkor nála lehet üzenetet
hagyni.)

Az eddig beérkezett választmányi beterjesztéseket kinyomtattam, viszont
szeretném azt kérni, hogy aki mostantól küld bármilyen előterjesztést, az
nyomtassa ki 11 példányban, és juttassa el a választmány tagjainak.

(Próbáltam megoldani a helyettesítést erről a részről is, de akinek a
választmány előtt lenne ideje, az a dékáni pályázat meghallgatásán vesz
részt)

A választmányon Klincsek Krisztina fog helyettesíteni.

Üdvözlettel,
Nagy Melinda
Titkár
ELTE TTK HÖK