[Kepviselok] Erasmus eredmények

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2009. Már. 11., Sze, 16:53:51 CET

Tisztelt Mentorok, képviselők és csoporttagok!
Megérkeztek az Erasmus pályázat eredményei.
A tavalyi 31 pályázathoz képest idén 51 darab pályázat érkezett be és 5
darab szakmai gyakorlatos pályázat. A pályázatok bírálata jelenleg is
folyik, a kari rangsort márc 20. fogjuk összeállítani Környei Ildikóval és
Nemes-Nagy dékánhelyettes úrral.
Szeretnék megkérni mindenkit, aki adott le pályázatot vagy tud olyanról,
aki leadott, az küldje el nekem a pályázatát. Természetesen a személyes
adatok kihagyásával. (Csak a motivációs levelet, tanulmányi tervet és a
klböző nyelvű önéletrajzokat szeretném elkérni)
Ez a következő évi pályázóknak lenne nagyon hasznos, szeretnék egy
pályázati adatbázist létrehozni, ami megkönnyítené a következő években a
hallgatók pályázását. Hiszen így az egyes egyetemekről könnyebben lehetne
információkat illetve tanulmányi terv mintákat szerezni.
Végül szeretném megköszönni mindenkinek akik segített az Erasmus
információk terjesztésében és bíztatta hallgató társait a pályázásra.
Reményem szerint a következő évben tovább fog nőni a pályázók száma.
Köszönettel:

Ring Péter Dániel
ELTE TTK HÖK
Külügyi biztos
06 30 5464 437

PS:a szakos bontást a pályázatról márc 20. után tudom csak csatolni.
peti